Wycinanie migdałkow u 4 latka

Witam po wizycie u laryngologa dostalismy skierowanie na wycinanie migdałow gardlowych i podniebnych i drenaz uszy :frowning: czy wasze dzieci mialy takie zabiegi ? Jak przeszly taki zabieg ? I ile czekaliscie .Synek ma 4 latka … troche mnie to zmartwilo

O kurcze. Brat miał wycinane migdały ale to było 30 lat temu. Jedyne co pamiętam z tego okresu to to że ścigał się z jakimś chłopcem na wózkach inwalidzkich i rozwalili drzwi szklane. Składali się na połowę z rodzicami tego chłopca żeby odkupić :rofl::rofl: a tak na temat to wycięcie migdałków trwa krótko ale takim dzieciom robią zazwyczaj w znieczuleniu ogólnym. Później dieta ale pewnie dostaniesz zalecenia. A co jest przyczyną? Powracające infekcje czy bezdechy ?

To na pewno stresujący temat, ale te zabiegi są dość powszechne i zazwyczaj przebiegają spokojnie. Warto porozmawiać dokładnie z lekarzem

1 polubienie

Czesto choruje :frowning:

Nie mam doświadczenia w temacie , ale ogromnie trzymam za Ciebie kciuki bo domyślam się jak się czujesz . Ja płakałam nawet jak synowi zakładali wenflon . Także trzymam kciuki :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::orange_heart::orange_heart::orange_heart::orange_heart:

Nikt u mnie z rodziny ani moje dzieci nie mialy wycinanych migdalkow. Jednak nie wiem czy moj maz nie bedzie mial wycinanyxy wlasnie, bo podobno powinien miec jako dziecko no ale nikt nie pokierowal, przez co maz bardzi chrapie i ma bezdech. Aktualnie sie badamy. Z dwojga zlego mysle ze lepiej jako male dziecko bo malo bedzie pamietac.
Jako adaptacje do wydarzenia polecam ksiazke " Franklin idzie do szpitala" kupilam ja bo lubie serie Franklina a tam pieknie opisane wszystko co sie dzieje przer operacja itp i pozyczylam ostatnio ją kolezance bo jej 5letnia corka muala operacje i wlasnie dostalam wiadomosc ze Lenka w ogole sie nie bala i ciagle mowila pielęgniarkom: tak wiem, Franklin tez musial miec pezeswietlenie,

1 polubienie