Cześć, Ostatnia miesiączkę miałam 17 lipca, współżyłam z mężem w dni, któreś moich obliczeń miały być nieplodne. Kolejną miesiączkę powinnam mieć 14 sierpnia. Odczuwałam ból jak przed @ jednak nie pojawił się. Po trzech dniach spóźnienia zrobiłam sobie test ciążowy, wyszedł pozytywny, zrobiłam kolejny i druga kreska jeszcze wyraźniejsza. Następnego dnia 17 sierpnia poszłam na Betę i wyszła 360. Kolejne badania zrobiłam 48h później, czyli w sobotę 19 i Beta wynosi już 617. Kolejny taz chce iść jutro 22. Umówiłam się do ginekologa na 23 sierpnia i nie wiem czy już będzie coś widać, czy to za wczesnie? To nasze pierwsze dziecko i jestem w tym zielona. Chcieliśmy poczekać z ciąża i zrobić wszystkie badania, rozeznanie, a tu dzidzia wybrała sama czas.
Pod koniec wrzesnia czeka mnie lot dwa razy po 13h i nie wiem czy to jest realne :(
U nas pecherzyk płodowy był widoczny na USG w ok 3,5 tygodniu ciąży. A czy lot będzie bezpieczny to najlepiej odpowie na to pytanie ginekolog po przebadaniu.
Mysle ze to cos okolo 4.5 tygodnia viazy wiec lekarz podczas badania cos juz znajdzie;) u nas w 3 tygodniu nie bylo nic widac poszlam na wizyte w innym celu nie wiedzac o ciazy;/ tydzien pozniej w przeszlo 4 tygodniu bylo juz widac zarodek w przypadku starszej corki okolo 5 tygodnia bylo bijace serduszko;)
Mysle ze z wizyta nie ma co czekac a warto sie zapisac ale mysle tak moze dlatego ze obie viaze dzieki szybkim wizytom uratowane lekami na podtrzymanie
Ja też poszłam 3,5 tygodniowej ciąży do ginekolog i było widać mini fasolkę :).
Co do lotu, ja akurat miałam taki krótki, 3h i było ok ale przypuszczam, że dłuższy może być męczący i na pewno trzeba się dobrze przygotować na to. Ogólnie do 36 tygodnia można latać jeżeli ciąża jest niezagrożona (czasem linie lotnicze wymagają zaświadczenia od gina-lepiej to wcześniej sprawdzić). Najlepiej też podpytać lekarza.