Witam mam pewien problem. Wstydliwy problem. Pol roku temu urodzilam silami natury i przez caly ten czas przy koruszaniu sie czy tanczeniu bo z zawodu jestem tancerka i pracuje w teatrze, czuje ja zapowietrzam sie czyli do macicy wchodzi powietrze i jak wychodzi to daje glosny odglos jakby pierdzenia. Jak dlugo takie cos moze jeszcze byc? Co robić aby było to mniejsze.
Nosia, mam to samo… Tez z checia przeczytam odpowoedz eksperta… A najgorsze ze czesto mam przy zabawie ze starszym, jak np. Nogi szerzej przy siadaniu czy cos
Dziewczyny ta sekcja nie jest jeszcze objęta pomocą eksperta.
Bardzo liczymy na będące z nami, w wielu przypadkach nieocenione, położne.
Prosimy o rady.
nosia89 - w związku z powyższym zmieniliśmy tytuł wątku.
Dziekuje. Mam nadzieje że otrzymam kiedys odpowiedz
Właściwie to pewnie każda z nas spotkała się z tym problemem podczas stosunku, jednak o ile partnerowi, z którym jesteśmy blisko, możemy o tym [porozmawiać i wytłumaczyć. Jeśli jednak takie sytuacje mają miejsce na co dzień to już dla kobiety nie lada problem:/ Może ćwiczenia mięśni kegla coś by pomogły? Na stronie teny(producent wkładek absorbujących) można zamówić bezpłatną płytę z tego rodzaju ćwiczeniami wzmacniającymi.
Nosia, dobre pytanie i bardzo wstydliwe. Też mam podobny problem i z tego co widzę większość z Was ma to samo. W większości przypadków dzieje się to w trakcie stosunku, jest to bardzo żenujące. W pierwszej chwili sama byłam zaskoczona że coś takiego się dzieje, mała pogadanka z mężem i już się tak bardzo nie krępuję ;)) Że kobieta po ciąży musi jeszcze znosić takie cuda wrr…