Czy któraś z przyszłych mam zdawała może egzamin na prawo jazdy? Jest taryfa ulgowa czy może jej brak?
I jak wygląda jazda mamy z brzuszkiem? Może macie jakieś fajne historie z tym związane? Piszcie!
Witaj na forum #teamLOVI!
Czy któraś z przyszłych mam zdawała może egzamin na prawo jazdy? Jest taryfa ulgowa czy może jej brak?
I jak wygląda jazda mamy z brzuszkiem? Może macie jakieś fajne historie z tym związane? Piszcie!
Ja wprawdzie prawa jazdy nie posiadam. Robiłam kurs, kiedy zaszłam w ciążę. Jazda była dla mnie udręką z powodu mdłości. Najgorzej wspominam wszelką jazdę do tyłu, kiedy to musiałam odwrócić się i kierować. Miałam takie zawroty głowy, że nieraz przerywaliśmy zajęcia. Tak jakoś dobrnęłam do ukończenia kursu. Brzuch urósł, a ja nie rzuciłam egzaminy w cholerę i teraz żałuję, bo z dzieckiem na głowie jest dużo ciężej zebrać się w sobie
Nie mam za bardzo doświadczenia.Ja zdawałam prawo jazdy jak już byłam w ciąży,ale to był początek-czekałam na pierwszą wizytę u gin:)
Ale co do jeżdżenia z zapiętymi czy odpiętymi pasami to ja jestem za tym żeby lepiej nie korzystać z przywileju niezapinania pasów przez kobiety w ciąży.Ja zawsze zapinałam.Bo dopiero jak kobieta jest nie zapięta i dojdzie do wypadku to jest masakra, narażamy życie dziecka i swoje!
Czy jest taryfa ulgowa to na pewno zależy od egzaminatora i jego podejścia. Odnośnie zapinania pasów, ja całą ciążę (nawet do porodu) jeździłam z zapiętymi pasami. Ja podczas egzaminu nie miałam żadnej taryfy ulgowej chodź brzuszka jeszcze dużego nie miałam, a tak naprawdę chyba byłam bardziej zawzięta i zdeterminowana żeby zdać, pomogło mi również to że w ciąży nie miałam mdłości ani zawrotów głowy.
Ja zdawałam “z brzuszkiem” 3 egzaminy (poprzednie 4 bez ), z czego 2 z widocznym. Nie miałam “taryfy ulgowej” ale i żadnych dodatkowych problemów z tego powodu.
Ot, egzamin jak zawsze.
I od razu jeździłam. Bez jakiś ciekawych historii, na szczęście czy niestety.