Poród do wody, poród w wodzie

Nie pomogę bo nie jestem obecnie w ciąży..

Dzień Dobry,

Jestem położną i studentką położnictwa na studiach II stopnia Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety do pracy magisterskiej ”Wiedza i opinie kobiet w ciąży na temat porodu do wody”. Ankieta jest w pełni anonimowa i dobrowolna, a odpowiedzi zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.

Z góry dziękuję za poświęcony czas!

https://ankieta.cm-uj.krakow.pl/index.php?r=survey/index&sid=497286&lang=pl

Ja tez nie jestem obecnie w ciąży ale podczas porodu naturalnego tez nie skorzystałam z tej opcji. Pozdrawiam 

Już wypełniam :)

Chyba wiecej mam juz po porodzie na forum ale co chwila przybywa kobiet ktore chwala sie 2 kreseczkami

No ja niestety już też nie pomogę 

Jestem w ciąży i szykuje się do trzeciego już porodu ,ale osobiście nigdy nie myślałam o porodzie w wodzie. Jakoś również nie biorę tej opcji pod uwagę.

Gdy byłam w ciazy również marzyłam , jakos teraz po dwóch porodach jednak sobie tego nie wyobrażam 

Ja przed pierwszym porodem brałam pod uwagę poród w wodzie.  Była taka możliwość w klinice w której prowadziłam ciążę. Jednak zdecydowałam się na poród naturalny.

U nas poród w wodzie to tylko z własną położna i w domu a to się wiąże z wysokimi kosztami 

Też jestem już po porodzie ale będąc w ciąży nawet nie rozważałam porodu do wody, jakoś tak wiedziałam że muszę urodzić neutralnie i już

Jeśli taki poród miałby się okazać łatwiejszy to chętnie bym skorzystała. 

Jakby u mnie w okolicy byłaby możliwość porodu w wodzie to na pewno bym się zecydowała. Podobno jest łatwiej i mniej boleśnie :)

Ja miałam na sali wannę nawet ale nie zdarzyłam z niej skorzystać. Poród do wody też byl możliwy w moim szpitalu