Dziewczyny zaczynam myśleć ile ubranek będzie mi potrzebne dla dziecka.
Termin mam na koniec lipca i nie mam pojęcia ile kupić ubranek, jakich (body, pajace itp.) i w jakich rozmiarach. Będzie to moje pierwsze dziecko i jestem w tym zielona.
Bardzo was proszę o radę ile czego kupić i w jakich rozmiarach, podzielcie się proszę swoim doświadczeniem :)
My pazdziernikowi więc o samych letnich rzeczach się nie wypowiem.
Ja od początku słyszałam że Mały będzie duży więc nie gromadziłam dużo ubranek w rozmiarze 56. Skupiłam się na 62 bardziej. Lepiej dokupić niż żeby leżało coś nie założone. Ale przyznam że ja dokupowalam pajace/piżamki i spodenki 56.mimo że nawet w szpitalu mówili że pewnie nie użyje (Mały miał 4180g i 58cm). A przez 3 tygodnie tylko 56 właśnie.
I co ważne- firma firmie nierówna. H&M ma większe rzeczy np. My obecnie 68 a z H&M body dalej 62.
Na pewno nie kupuj dużo w razie czego rzeczy dostępne są od ręki więc łatwo dokupić. Na pewno
kilka sztuk bodów (3-4) z krótkim rękawem najlepiej kopertowe jeżeli to twoje pierwsze dziecko będzie ci łatwo założyć.
Jakieś delikatne bawełniane spodenki że 3 szt
body na ramiączkach 2 szt.
Koszulki z długim rękawem 2 szt
Ewentualnie rampersy są super na upalne dni
1-2 pajacyki z długim rękawem
Skarpetki
Cieniutka bawełniana czapeczka
Rękawiczki niedrapki 1szt
i myślę że to tyle rozmiar zależy jak duże dziecko przewiduje ginekolog optymalny rozmiar dla noworodka to 56 ale nie kupuj dużo bo za 2-3 tygodnie już będzie nosił większy
Ewentualnie jakąś jedna cieplejsza bluzę lub dresik albo dresowy cienki kombinezonik.