Kochani Prosze was o pomoc :((( Pękła mi spacerówka mój mały ma 8 miesiecy i jest nam potrzebny wózek nowy ;/ Macie sprawdzone wózki ??? byle mocne i nie za tysiące ;/
my teraz kupiliśmy taką i jestem bardzo zadowolona
Dzięki już ogladam !!!;)
Byś wysłała swoje zdjęcie tego wozku ?
mam w garażu bo w domu nie mam gdzie trzymac zrobię jutro to pokazę
Ania a szukałaś na olx ? Można znaleźć wózki dobrej firmy w niskiej cenie, może znajdziesz coś w swojej okolicy?
My mamy wózek 2w1, więc przepięłam tylko spacerówkę na stelaż, nie mam doświadczenia w typowych wózkach spacerowych ;/
Ja również proponuję poszukać wózka na olx. Używany ale i będzie w dobrej cenie.
a szukasz lekkiej spacerówki czy czegoś większego? my z wózka 2w1 z bardzo średniej półki cenowej przeskoczyliśmy do baby joggera city mini zipp i z czystym sumieniem go mogę polecić, jeśli ktoś szuka lekkiego i składającego się do niewielkich rozmiarów wózka, a przy tym solidnego i wygodnego dla dziecka. swoje kosztuje, nie powiem, że nie (jakieś 1400zł, ale może jak się poszuka to będzie coś taniej), ale jest wart swojej ceny, nigdy nas nie zawiódł. i mimo niewielkich kół i lekkości daje radę i po śniegu i po lesie. dbamy o niego prawie jak o dziecko ;p żeby kolejnemu maluszkowi też posłużył.
jeśli zależy Ci na czymś nie drogim polecam allegro i olx…ja obie gondole miałam z olx i powiem Wam ze super, mega zadowolona, wózki zadbane, czyste i sprawne w 100% spacerówkę kupiliśmy nową ale tez szukaliśmy tańszej- kupiliśmy w zwykłym małym sklepiku w małym miasteczku - na wiosnę wyciągniemy ją dla drugiej córki dopiero …Ania poświęć sobie wieczór i może uda Ci się znaleźć coś bardzo blisko siebie i niedrogo