Traktuj swoich pacjentów tak samo jak Ty chciałabyś być traktowana

Życzliwość, empatia i wzajemny szacunek są potrzebne zdrowym jak i chorym. Wpływają na jakość opieki, a tym samym na satysfakcję pacjentów, a także pracowników medycznych z ich wykonywanej pracy.

Dlatego okazywanie szacunku powinno być wkomponowane w nasz zawód dożywotnio!
 

Każdy człowiek w chwili hospitalizacji odczuwa lęk, niepewność jutra, spodziewa się różnych scenariuszy. Znajduje się w całkowicie nowych warunkach, boi się procedur diagnostyczno-terapeutycznych. Dlatego oczekuje naszego zainteresowania, serdeczności, a także spokoju, skupienia i pewności w podejmowanych decyzjach.

 

Dawanie nadzieji i stwarzanie szans jej spełniania poprzez poprawę warunków leczenia to podstawa egzystencji w pracy Medyka. Dzięki holistycznemu widzeniu człowieka, w powiązaniu z otaczającym środowiskiem, zawodem, osobistymi zwyczajami, oraz relacjami międzyludzkimi możemy współgrać w pełnym procesie terapeutycznym.

Każdy człowiek chce być traktowany godnie, z uwzględnieniem jego psychosomatycznej jedności i niepowtarzalnej  indywidualności.

 

Traktuj swoich pacjentów tak samo jak Ty chciałabyś być traktowana!

Wszyscy wiemy, że warto być życzliwym, ponieważ radość czerpiemy z niesienia pomocy innym.