Poznajmy się

Dziewczyny jestem na forum dopiero od miesiaca i tak sobie pomyslalam ze wszystkie tu jestesmy na takiej zasadzie jakbysmy sie znaly pol zycia. Moze warto byloby sie troche lepiej poznac?sama nie lubie podawac moich danych ale moze chociaz to ile mamy lat, kiedy rodzilysmy pierwsze dziecko i orientacyjnie region Polski z ktorego pochodzimy. Moze okaze sie ze np. Wybieramy ten sam szpital lub sklepy… nie zachecam do podawania szczegolow, ale ogolne informacje

To ja moze zaczne:
Na imię mam Asia, mam 25 lat i pochodze ze swietokrzyskiego. Ta ciaza jest moja pierwsza i bede rodzic chlopca juz za miesiac.
A Wy? :slight_smile:

Witam serdecznie. Nazywam się Patryk Korpal jestem studentem 3 roku kierunku położnictwo z Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy UMK w Toruniu. Mam nadzieję, że dzięki forum oraz wszelkim materiałom zamieszczanym na tej stronie będę mógł poszerzać swoją wiedzę i kształtować swoje poglądy na temat pracy w zawodzie oraz, że będę mógł skorzystać z opinii i doświadczeń pań które pracują już w tym zawodzie i panów jeśli są tu również. Z góry dziękuję za wszelką pomoc i możliwość uczestniczenia w tym forum i mam nadzieję, że aktywny udział pomoże mi w dalszej nauce a być może ukierunkuje mnie i odsłoni perspektywy związane z przyszłą pracą zawodową. Gdy będzie taka możliwość z chęcią będę się dzielił z państwem swoimi spostrzeżeniami i mam nadzieję, że uda mi się napisać kilka ciekawych wątków mini artykułów które być może rzucą nowe światło na jakieś tematy na to co się zmieniło co jest i co będzie. Jeszcze raz serdecznie dziękuję administratorom za możliwość zarejestrowania się an tym portalu oraz wszystkim użytkownikom za mam nadzieję akceptacje mnie w tym gronie i wspólne wymienianie własnych poglądów. Pozdrawiam PatrykMrocza