Dziewczyny, szukam strony przez którą będę mogła oglądać filmy online. Wcześniej korzystałam z różnych stron, ale te limity i wymogi rejestrowania trochę mnie zniechęciły. Siedzę teraz sporo w domu, no i przyznam, że trochę brakuje mi wypadów na seans. Dlatego chciałabym mieć w domu takie swoje kino online. Polecicie jakąś dobrą stronkę, dzięki której będę mogła być na bieżąco z nowościami?
Ja ogladam na zalukaj.tv lub na kinoman.tv
www.cda.pl
A co powiecie o popcorn time? Nie znam się za bardzo ale podobno działa jak torrenty, że pobiera i wysyła ale nie trzeba czekać aż cały film się pobierze. Tylko nie wiecie może czy to jest legalne? Bo nie chcę potem dostać jakiegoś pisma czy coś w tym stylu że udostępniam seriale nielegalnie. Wolałabym uniknąć takich wpadek w przyszłości szczerze mówiąc
Ja również oglądam na cda.pl
Czasem można trafić na film który leci właśnie w kinie
Ja właśnie też się zawsze denerwuje na te limity. Zawsze w najważniejszym momencie mi się zablokuje już lepiej w ogóle nie oglądać niż po pół godziny dziennie. Ostatnio właśnie się poddałam. Teraz używam ipli, nie ma tam szału, ale jakiś serial można obejrzeć. Ale jeśli znacie coś fajnego z filmami to dawajcie znać.
Ja razem ze swoim mężem jesteśmy wielkimi fanami kina i bardzo często chodzimy do kina, ale nie zawsze jest możliwość i nie wszystko można zobaczyć w kinie, dlatego też kilka wieczorów w tygodniu spędzamy przed tv na oglądaniu filmów, mamy mnóstwo stron z których korzystamy np. zalukaj, cda, kinomaniak czy inne, a limity nam nie straszne
Ja nie mam tego problemu ponieważ bardzo rzadko ogladam filmy tym bardziej na necie
Marlena na cda.pl można oglądać filmy bez limitu. My z mężem często robimy sobie filmowe weekendy i tylko tam oglądamy, nie trzeba się logować a ni za nic płacić.
Znajomi również oglądają na CDA.pl i SA zadowoleni