Krzesełko do karmienia - LIONELO KOEN

Dziewczyny. Co myślicie o tym krzesełku do karmienia?

Ogólnie wydaje mi się fajne, ale martwi mnie to, że mogą zwisać nóżki w powietrzu i Córeczce będzie niewygodnie… No nie wiem, nie znam się na tym za bardzo. Poradźcie!

A może polecacie coś innego, sprawdzonego?

Zapomniałam dodać zdjęcie :stuck_out_tongue:
Oto ono!

1

Mi sie bardzo podoba , świetne jest :slight_smile:

Agnieszko, krzesełko wydaje się być stylowe, eleganckie. Agn wspomina o regulacji podnóżka. To koniecznie, podnózek jest bardzo istotny, dzieci triche czasu spędzają w tym foteliku, wyobraź sobie ze jesz i zwisają Ci nogi- dla mnie krzesełko bez niego odpada. Mnie jeszcze zastanawia czy jest regulacja oparcia, najlepiej gdyby były co najmniej dwie opcje, półsiedząca i siedząca. Czy oparcie nie jest zbyt krótkie? Czy całe plecki (również u starszaka) będą miały stabilne oparcie?
Co powiesz o krzesełkach mamas i papas?

Aaaaa jeszcze jedna bardzo ważna i praktyczna kwestia. Zwróć uwagę (patrząc na zdj nie wydaje mi się), czy jest jakaś wkładka do wyjęcia i szybkiego wytarcia/umycia.

Wkładki do mycia są bardzo przydatne więc dobrze by krzesełko je posiadalo

ja też się waham między tym krzesełkiem, a kinderkraft Fini. Również jestem ciekawa opinii. Dobrze, że piszecie na temat oparcia na nóźki nie zwróciłam wczesniej na to uwagi :slight_smile:
już doczytałam, że żadne z nich nie ma regulacji podnożek :confused:

O wkladka fakna sprawa, choc u nas jest zdejmowana to nigdy nie zdejmowałam zawsze chusteczkami nawilzanymi albo gąbeczką z plynem do naczyń czysciłam zaraz po jedzeniu.
Regulacja pochylenia oparcia dla mnie np nie miala istotnego znaczenia, bo jadamy na siedzaco od początku a i nigdy mi dzieciaki nie spaly w tym krzeselku, dlatego uzywalam funkcji rozłozenia tylko po to, aby doczyscić dokladnie zakamarki :wink: