Hejka mamusie. Powiedzcie mi jak myślicie jaka płeć? Na każdym usg słyszę co innego raz chlopiec raz dziewczynka. Tak naprawę, ważne żeby było zdrowe, ale ta niepewnosc jest męcząca. Usg z 13 tygodnia. Usłyszałam wtedy że synek w 17 też podobno syn w 20 córka.
Ja od 12 tygodnia co wizytę słyszałam inną wersję , ale dopiero w 22 tygodniu była pewna płeć , więc ja już nie wróżę z fusów :d bo nawet lekarze co wizytę mówili co innego :d może to być chłopak bo tak to wygląda, ale to może też być pępowina :D więc chyba należy poczekać na usg połówkowe w tedy już raczej jest pewność
Jak dla mnie chłopak :D Ale może byc tak jak pisze maziulek :D
Ja nie umiem interpretować zdjęć haha. Miss 13 tygodnie odpowiedział lekarzy dziewczynka i się sprawdziło
Ja też się na tym nie znam Nie jestem lekarzem na pierwszy rzut oka powiedziałabym że chłopak ale w sumie jak tak przeglądnęłam się dłużej to pewna nie jestem Myślę że faktycznie nie ma co wróżyć z fusów czasami do rozwiązania niektórych zagadek potrzebny jest czas Najważniejsze aby dzieciątko było zdrowe a ty będziesz miała niespodziankę
Mi się wydaje że chłopak wiadomo lekarzem nie jeden i 100 % pewności nie mam ale według mnie zdecydowanie chłopak to będzie :) zdrówka dla was
Oj ja to się nie znam na tym. Znaczy wiem teorię, ale po tych zdjęciach ja nie określę. Szczególnie, że nawet lekarze różnie mówią. Trzeba czekać i tyle.
prawda taka, że skoro lekarz mówi co innego ,a on się zna najlepiej, a już słyszałaś dwie opcje nasze opinie to będą strzelanki :D mamy 50% szans haha
no może to być pępowina, a może to być siusiak . Mi najpierw mówili, że to pępowina, ale potem był chłopakiem potem znowu dziewczynka. To sie zakrywał i nic nie było widać i też lekarz mówi, że może strzelać w sumie :D no, ale był chłopak
Hehe coraz wiecej takich pytan sie pojawia na forum ;) tez to zauwazylyscie?