Jaka płeć?

Hejka mamusie. Powiedzcie mi jak myślicie jaka płeć? Na każdym usg słyszę co innego raz chlopiec raz dziewczynka. Tak naprawę, ważne żeby było zdrowe, ale ta niepewnosc jest męcząca. Usg z 13 tygodnia. Usłyszałam wtedy że synek w 17 też podobno syn w 20 córka.

Ja od 12 tygodnia co wizytę słyszałam inną wersję , ale dopiero w 22 tygodniu była pewna płeć , więc ja już nie wróżę z fusów :d bo nawet lekarze co wizytę mówili co innego :d może to być chłopak bo tak to wygląda, ale to może też być pępowina :D więc chyba należy poczekać na usg połówkowe w tedy już raczej jest pewność 

Jak dla mnie chłopak :D Ale może byc tak jak pisze maziulek :D

Ja nie umiem interpretować zdjęć haha. Miss 13 tygodnie odpowiedział lekarzy dziewczynka i się sprawdziło

Ja też się na tym nie znam Nie jestem lekarzem na pierwszy rzut oka powiedziałabym że chłopak ale w sumie jak tak przeglądnęłam się dłużej to pewna nie jestem Myślę że faktycznie nie ma co wróżyć z fusów czasami do rozwiązania niektórych zagadek potrzebny jest czas Najważniejsze aby dzieciątko było zdrowe a ty będziesz miała niespodziankę

Mi się wydaje że chłopak wiadomo lekarzem nie jeden i 100 % pewności nie mam ale według mnie zdecydowanie chłopak to będzie :) zdrówka dla was 

Oj ja to się nie znam na tym. Znaczy wiem teorię, ale po tych zdjęciach ja nie określę. Szczególnie, że nawet lekarze różnie mówią. Trzeba czekać i tyle. 

prawda taka, że skoro lekarz mówi co innego ,a on się zna najlepiej, a już słyszałaś dwie opcje nasze opinie to będą strzelanki :D mamy 50% szans haha 

no może to być pępowina, a może to być siusiak . Mi najpierw mówili, że to pępowina, ale potem był chłopakiem potem znowu dziewczynka. To sie zakrywał i nic nie było widać i też lekarz mówi, że może strzelać w sumie :D no, ale był chłopak 

Hehe coraz wiecej takich pytan sie pojawia na forum ;) tez to zauwazylyscie?