Cześć! Niedawno musiałam zabezpieczyć kanty mebli pianką zabezpieczającą. Niestety maluch lubi ją gryźć. Czy ktoś ma informację, czy taka pianka jest szkodliwa po zjedzeniu przez dziecko?
Zobacz czy masz opakowanie z tej pianki i przeczytaj co o niej piszą.
Dokładnie tak jak pisze Weronika sprawdz czy masz opakowanie z tej pianki.I tam poczytaj bo szczerze to nie mam pojecia
Niestety same chińskie znaczki:(
Może znajdz w internecie/sklepie podobną piankę z polskim oznaczeniem składu. Nie znam się na tym, ale jakos tak z zasady nasuwa mi się, że w takiej piance na pewno nie ma naturalnych składników, które moznaby spozywac. W koncu to swego rodzaju artykuł ‘budowlany’ a nie spożywczy. Mysle, że na pewno skład nie jest zbyt ciekawy i nie słuzy zdrowiu maleństwa.
jak chińskie znaczki to można być przekonanym że pianka nie jest obojętna dla brzuszka dziecka. ciężko znaleźć piankę zabezpieczająca która nie zaszkodziła by dziecku w razie gdyby ja zjadło
Chyba będę więc musiała ją ściągnąć. Nabicie guza to chyba mniejsze zło.
Osłonki prawdopodobnie są wykonane z pianki polietyrunowej. Niestety nie ma nigdzie przeprowadzonych badań które sprawdziłyby co dzieje się z nią po polknieciu. Polecam natomiast osłonki silikonowe. Są przepabadne, wykonane z dość twardego materialu, mocno się trzymają a dziecko ma pewno nie odgryzie sobie kawałka. Będzie również zabezpieczone przed urazem przy upadku. Pozdrawiam
Dziękuję za radę:)
Myślę że zdecydowanie warto się pozbyć takiej pianki bo na pewno nie jest obojętna dja brzuszka dziecka
ja bym zdjęła taką piankę i zastosowała inne zabezpieczenie. Są również plastikowe takie zabezpieczenia, może nie tak miękkie jak pianka wiadomo, ale wolałabym chyba własnie już guza niż żeby mi maluch zjadał, coś niewiadomego pochodzenia,