Ćwiczenia w ciąży

Dziewczyny, mam pewien problem. Przed ciążą zajmowałam się układaniem planów treningowych, sama także dużo ćwiczyłam. Jednak po zajściu w ciąże rzuciłam to bo bałam się o bezpieczeństwo dziecka.
Jestem obecnie w 6 miesiącu i przytyłam już 14kg. Trochę się martwie że to jednak za dużo, ale wcześniej moje treningi były bardzo dynamiczne (cardio, siłowe). Wiem, że teraz takich mi nie wolno. Ale nie mam pojęcia co ćwiczyć, żeby bezpiecznie schudnąć, szczególnie z nóg, bo tu okropnie dużo mi przybyło.
Po porodzie zapewne szybko wrócę do poprzedniej wagi, bo wiem co robić (trenowałam wiele mam), jednak teraz jestem zielona. Może macie sprawdzone i przede wszystkim bezpieczne sposoby na zrzucenie kilku centymetrów z nóg w ciąży?

E.Wodka, przed przystąpieniem do ćwiczeń w czasie ciąży przede wszystkim porozmawiaj z lekarzem prowadzącym ciążę i zapytaj czy nie ma u Ciebie żadnych przeciwwskazań. Aktywność fizyczna i ćwiczenia są jak najbardziej wskazane w czasie ciąży, jeśli oczywiście nie ma żadnych przeciwwskazań, ale zdecydowanie radziłabym ćwiczyć pod okiem wykwalifikowanego w tym temacie instruktora. Nie każde ćwiczenie z internetu będzie dobre konkretnie dla Ciebie i nawet tu żadna a dziewczyn nie powie co będzie dla Ciebie dobre. Sama przez niemal całą ciążę (od kiedy tylko było to możliwe i lekarz zgodził się) byłam aktywna i ćwiczyła, ale chodziłam na zorganizowane ćwiczenia dla kobiet w ciąży i serdecznie takie polecam.

Bardzo dziękuję za podpowiedz , na kolejnej wizycie dowiem się czegoś więcej u lekarza . Zastanawiam się również nad aquaareobic dla kobiet w ciąży . Pozdrawiam

Proszę :slight_smile: A w którym tygodniu/miesiącu ciąży jesteś?

Właśnie zaczynamy 23 tydzień :slight_smile:

E.Wodka,