Lece z kolejnym pytaniem.. wiec co kupoc 5 latkowi ci praktycznie wszystko juz ma.. za miesiac ide na urodziny chrzesniaka i nie mam pojecia co mu kupic. Te dziecko wszystko ma doslownie wszystko. Podpowiecie cos ? Co moge podarowac ..
A gry planszowe ma?
Mój 5letni chrześniak teraz ma fazę na hot wheels, dinozaur i gry planszowe.
Ciekawym pomysłem jest bilet do parku rozrywki, aquaparku, zoo, planetarium.
U nas zawsze trafionym, awaryjnym prezentem jest Lego. I zawsze się sprawdza gdy już naprawdę nie mam pomysłu;).
Wiki , ja ciągle mam problem co kupować chrześnicy, czasem posyłam pieniądze i niech rodzice jej coś kupią.
Myślę że ubranka będą super w Twoim przypadku , takie większe rozmiary bądź buty zimowe :)
LEGO potwierdzam;) a może też jakieś puzzle 3d?
Cześć! Oprócz tego że jestem mamą, jestem też nauczycielką w przedszkolu, właśnie w grupie pięciolatków. Mogę odpowiedzieć, że właśnie teraz wśród dzieci w tym wieku bardzo „na topie” są układanki typu ”IQ FIT”, czy „ IQ XO”. Świetne, a przede wszystkim rozwijające logiczne myślenie i kreatywność układanki! No i potrafi zająć dziecko na dłuższą chwilę, więc rodzice będą wdzięczni ;) Jeśli natomiast chrześniak lubi czytać, to polecam serię książek o przygodach Lassego i Mai, z „Biura detektywistycznego Lassego i Mai”.
Pozdrawiam! :)
pojazdy I akcesoria z firmy Bruder. Traktory, przyczepy, bele itd
gry planszowe , albik do którego można dobrać książki odpowiednie do wieku dziecka ;)
Patikoko, bardzo ciekawe te ukladanki;). Nie widziałam ich nigdy;).
Klocki ? Lego
zawsze się trafi . Albo takie klocki clicformers ? Typowo chłopięce są . Ja już tez nie wiem co tym dzieciom kupować
Lego odpada bo oni maja sklep z klockami lego.. puzzle dostal ostatnio.. albika ma. Co do tych zabawek z brudera to tez ma pelno i w domu i na podworku.. myslalam tez nad wlasnie tymi planszowkami typu chinczyk itp ale nie wiem czy akurat z tego bedzie sie cieszyl