Aplikacja Bobovita

Witajcie :heart:
Chciałabym sie was zapytać czy korzystacie z aplikacji Bobovuta, na której można popatrzeć przykładowe jadłospisy dla smyka, bądź etapy rozwoju dziecka oraz prowadzić swój własny dziennik smaków. Ja na dniach właśnie pobralam ta aplikacje i na chwilę obecna jestem z niej zadowolona. Jakie macie zdanie na temat takich “pomocników” dla mam. Aplikacja jest dostepna na telefony, laptopy oraz tablety.
A może znacie jakieś podobne aplikacje?

Nie wiedziałam o tej aplikacji. Aż zerknęłam na strone i zobaczyłam filmik jak to działa i powiem Ci że spodobało mi się to. Synek za bedzie miał 4 mies. A ja z rozszerzania diety jestem zielona a tam fajne pomocne jadłospisy i co może w tym wieku dziecko jeść, pić. Założe sobie. Xaniab a Ty masz tam konto, i jak Ci się z niego korzysta?

Zainstalowałam ale przeczytałam opinie i dużo osób pisze i chwali aplikacje z Nestle zdrowy start w przyszłość. Że niby o wiele bardziej pomocne i w bobovicie podobno nie ma jadłospisu dla dzieci z alergiami a w nestle jest. Chyba Bobovite odinstaluje i zainstaluje Nestle

Hmm ale się tu rozpisujw :stuck_out_tongue: zainstalowałam nestle. A tam pisze że wproeadzanie rozszerzonej diety od 6 miesiąca przed skonsultuj się z lekarzem… można tam zaakceptować że się skonsultowało ale jakoś dziwnie są podane te posiłki… w Bobovicie jasno i wyraźnie wypisane :slight_smile: więc jednak zostaje z bobovitą

Powiem Ci ze przede wszystkim mam tutaj ze soba wszytskie produkty dla Celi z bobovity tylko soczki bobofruta i nie wiedzialam jak pokolei je wprowadzac, tam sa nawet porady co do wprowadzania glutenu i zoltka dla smyka, wiec ja jestem zadowolona, oczywiscie nie podaje takich samych kaszek smakowych jak pisza, ale podobny mamy rozklad dnia od tyg co do zywienia Celi. I ona nie protestuje i ja jestem zadowolona, zaczelam tez prowadzic dziennik smakow aby wiedziec co po olei w kazym dniu zjadła