Zaparcia czynnościowe

Szanowni Rodzice i Opiekunowie,

Jestem studentką dietetyki na Wydziale Zdrowia Publicznego w Bytomiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego W Katowicach. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej Państwa dzieci i podopiecznych.

Dziękujemy za udział w naszym badaniu dotyczącym zaparć czynnościowych u dzieci w wieku 3-6 lat. Państwa opinie są niezwykle cenne i pomogą nam lepiej zrozumieć ten problem wśród najmłodszych.

Badanie to ma charakter anonimowy i będzie wykorzystywane wyłącznie do celów naukowych. W każdym momencie mają Państwo możliwość zrezygnowania z udziału w badaniu.

Dziękuję za uwagę i poświęcony czas na wypełnienie ankiety.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGNPqrw3MVHs2fXvZ2af70C8U-pEJL0yeneXnsDbV_FvNv3Q/viewform?usp=sf_link

Powodzenia, ja mam młodsze dziecko mieć nie pomogę. 

Niestety nigdy nie mieliśmy z tym problemu

My też nigdy nie mieliśmy problemu z zaparciami więc nie bardzo mogę pomóc.

U nas niestety był z tym problem. Córka się blokowała co sprawiało ,że im bardziej przetrzymywała tym ciężej było jej się potem załatwić. Musieliśmy wspomagać się xenną junior. 

Niestety również nie pomogę, ponieważ mam niespełna dwuletniego synka :( Powodzenia! :)

Wydaje mi sie ze tutaj wiexej qlasbie jej mam z maluchami, ale mi sie wydaje ze to z malutkimi dziecmi sa wieksze problemy z kupka;/ 

temat fajny, ale choć mam dziecko w tym wieku to tych problemów nie mamy :) trzymam kciuki za pracę bo to moja była uczelnia, wydział i kierunek  :D 

Z pewnością mniejsze dzieci częściej dotyka ten problem niż 3latkow. Ja mam nadzieje, ze nie będziemy mieli.z.tym problemów. U dzieci do roku to te załatwianie się daje dużo do myślenia..  Dobrze jeżeli U starszaków jest spokój;)

Te ż mi się wydaje, że to częstsza dolegliwość u maluszków niestety :(

A ja mam 3latke i chętnie pomogę :) 

Taaak napewno :)